DESPRE NOI ANTRENAMENTE SERVICII PRETURI / PROGRAM CONTACT  
 
CARDIO GRUP
• FREESTYLER CARDIO TONING
• FREESTYLER BUTT & ABS
• AEROBIC DANCE
• KAIE BO
• CIRCUIT MIXT DTD SI TDT
• TABATA
• SUPER JUMP
• STEP AEROBIC
• STEP DANCE
 
TONIFIERE GRUP
• FREESTYLER PILATES
• PILATES
• BUTT & ABS
• COREX
• NIRVANA FITNESS
• CIRCUIT MIXT DTD SI TDT
• FUNCTIONAL STRENGTH
• FITBALL

CARDIO GRUP

• FUNCTIONAL STRENGTH
Antrenamentul functional poate fi definit ca fiind un set de miscari si exercitii care ne permit sa ne indeplinim sarcinile zilnice mult mai eficient. Beneficiile acestei clase sunt variate, iar obiectivele majore sunt: forta, puterea, flexibilitatea, viteza, rezistenta musculara si totodata ajuta  la imbunatatirea posturii.

• SUPER JUMP
Exercitii pe trambulina elastica speciala ce au ca efect tonifierea musculara si intarirea articulatiilor.

• STEP AEROBIC
Step aerobic este similar cu stilul dansant aerobic cu exceptia faptului ca slabirea corpului este datorata lucrului cu stepul (bancuta sau platforma).
Exerctiile sunt grupate in combinatii ce prezinta ridicari, intoarceri, sarituri repetate terminand cu o sectiune exploziva si foarte provocatoare. Step-ul permite dezvoltarea grupelor musculare si determina reducerea stratului de grasime intr-un ritm mai rapid (cu 30%) decat intr-un curs traditional.

• METABOLIC WORKOUT
Această clasă este concepută pentru a creste rata metabolică a organismului: vei arde mai multe calorii si grăsimi pentru perioade lungi de timp dupa acest antrenament intens.

• STRENGTH CARDIO
Antrenament ce angreneaza intregul corp prin combinarea trenurilor inferior si cel superior.
Intensitate medie spre mare, consum caloric sustinut, creste vigurozitatea.
Se foloseste echipament complementar pentru a da variatie si intensitate exercitiilor.
Beneficii: Imbunatateste nivelul de fitness, corecteaza postura, optimizeaza gradul de sanatate a organismului.

• STEP DANCE
Antrenament cardio eficient care se realizeaza prin urcarea si coborarea de pe step, activitate ce implica grupele musculare mari ale picioarelor si ajuta la intarirea tendoanelor si ligamentelor. Clasa se bazeaza pe combinatii de pasi specifici si pasi de dans care pana la finalul sedintei sunt transformaţi în blocuri coregrafice.

• DANCE AEROBIC
Aerobicul dance combina miscari pentru arderea grasimilor, pentru modelarea musculaturii si stretching.
Beneficii: modelarea corporala si arderea grasimilor ,cresterea eficientei cardiopulmonare, imbunatatirea circulatiei, diminuarea stresului si a starii de anxietate.

• FITBALL
Este o forma preventiva de maxima siguranta in cadrul efortului de tip aerobic in ceea ce priveste prevenirea accidentarilor - de aceea este recomandata tuturor categoriilor de varsta.
Cu ajutorul mingii de fitball poti face o multime de exerciti. Acestea se pot face static sau dinamic.

• LADY WORKOUT
Un antrenament full-body exploziv si distractiv care imbina cardio si tonifierea astfel incat  beneficiul major sa vizeze imbunatatirea rezistentei cardio-vasculare, cat si a celei musculare.

 
Contactati-ne si pe © DADESIGN - Comunica prin imagine! www.dadesign.ro